ArtKit کیت هنری
احسان باقری به مهر خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه عكس چهل سالگی انقلاب در خارج از كشور

برگزاری نمایشگاه عكس چهل سالگی انقلاب در خارج از كشور كیت هنری: به قول سید احسان باقری، خانه عكاسان ایران تصمیم به برگزاری نمایشگاه عكس چهل سالگی انقلاب اسلامی در كشورهایی چون لبنان و تركیه دارد.



سید احسان باقری مدیر خانه عكاسان ایران، درباره برنامه های خانه عكاسان ایران به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی به خبرنگار مهر اظهار داشت: از سال قبل برنامه ریزی هایی برای چهل سالگی شكوهمند انقلاب اسلامی داشتیم كه همچون آن می توان به سلسله نمایشگاه ها به مناسبت چهل سالگی اشاره نمود.
وی اضافه كرد: هم اكنون سه نمایشگاه با نگاه به فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار شده است كه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزاری این نمایشگاه ها بیشتر خواهد شد.
مدیر خانه عكاسان ایران در سخنانش تصریح كرد: در تلاش هستیم نمایشگاه عكس چهل سالگی انقلاب اسلامی را در كشورهای دیگر برگزار نماییم. البته برپایی این رویداد هنری را به صورت جدی تر در لبنان و تركیه دنبال می نماییم.
وی درباره دیگر برنامه های خانه عكاسان حوزه هنری اظهار داشت: در حوزه نشر، مشغول آماده سازی چند نسخه كتاب هستیم كه به معرفی آثار عكاسان جوان و صاحب سبك در عكاسی اختصاص دارد.
باقری اضافه كرد: آثاری كه در قالب كتاب معرفی می گردد مربوط به عكاسانی است كه با خانه عكاسان ایران پروژه مشترك داشته اند یا شناخته شده هستند.
وی همینطور با اشاره به اینكه خانه عكاسان حوزه هنری برنامه های نمایشگاهی و كارگاهی جدی تری را هم برای استان ها پیش بینی كرده است، درباره برنامه های پژوهشی خانه عكاسان حوزه هنری تشریح كرد: در حوزه آموزش و پژوهش دوسالی است كه روند آهسته و پیوسته ای را در پیش گرفته ایم و تلاش می نماییم تا زمینه رشد بچه های دغدغه مند و انقلابی را در حوزه عكاسی فراهم نماییم و به حمایت علاقه مندان این حوزه بپردازیم. بعضی از این هنرجویان بیشتر از یكسال است كه در كلاس های مختلف مدرسه عكاسی خانه عكاسان ایران شركت كرده اند و در حال پیمودن دوره های آموزشی خود هستند.
مدیر خانه عكاسان ایران درباره آماده سازی گالری خانه عكاسان بیان كرد: مجموعه آتلیه و گالری خانه عكاسان ایران كه قرار بود پاییز سال قبل به بهره برداری رسد، متاسفانه به خاطر كمبود منابع مالی و مشكلات دیگر آماده نشد و راه اندازی آن تابحال به تعویق افتاد كه امیدوارم بتوانیم این مجموعه را در آستانه چهل سالگی افتتاح نماییم.

1397/08/25
18:54:15
5.0 / 5
4573
تگهای خبر: آموزش , عكاس , عكس , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
ArtKit کیت هنری
artkit.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كیت هنری محفوظ است

كیت هنری

کیتهای هنری