ArtKit کیت هنری
بر اساس كتابی پرفروش

آتش و خشم ترامپ تبدیل به سریال می گردد

آتش و خشم ترامپ تبدیل به سریال می گردد كیت هنری: كتاب پرفروشی كه داستان داخل كاخ سفید پر هرج و مرج رییس جمهور آمریكا را تعریف می كند، مقرر است به جمع دیگر پروژه های تلویزیونی درباره دونالد ترامپ بپیوندد.



به گزارش كیت هنری به نقل از ورایتی، كتاب «آتش و خشم: داخل كاخ سفید ترامپ» نوشته مایكل وولف مقرر است تبدیل به یك سریال تلویزیونی شود.
كمپانی اندِوور كانتنت حقوق رسمی فیلم و تلویزیون این كتاب را خریداری نموده كه داستان درونی اولین سال ریاست جمهوری دونالد ترامپ را تعریف می كند. این كتاب ترامپ را بعنوان آدمی كه برای سنگینی مقامش آمادگی ندارد به نمایش می گذارد و می گوید او نمی تواند توجهش را روی جزئیات سیاست ها متمركز كند.
در این كتاب همینطور نقل قول هایی از استیو بنون استراتژیست ارشد سابق كاخ سفید آورده می گردد كه ملاقات بین دونالد ترامپ جونیور و یك وكیل روس را «خیانت بار» می خواند. به خاطر همین صحبت ها، بنون مجبور به استعفا از پست خود بعنوان رییس رسانه خبری برایتبارت شد. این كتاب به سرعت در صدر تمام لیست های پرفروش ها قرار گرفت و در خیلی از شهرهای بزرگ در همان روز اول انتشار تمام نسخه های آن فروش رفت.
در حال حاضر هیچ استودیویی متصل به پروژه ساخت سریال تلویزیونی «آتش و خشم» نیست. وولف تهیه كننده اجرایی سریال خواهد بود و مایكل جكسون كه از مدیران اجرایی سابق شبكه بی بی سی است، تهیه كننده اصلی آن است.
از همین حالا چند پروژه در رابطه با ترامپ و ریاست جمهوری اش به عرصه تلویزیون راه پیدا كرده اند. شبكه كمدی سنترال هم اكنون سریال كمدی «شو پرزیدنت» با نقش آفرینی آنتونی آتامانوییك در نقش ترامپ را روی آنتن می برد و شبكه شوتایم هم مشغول ساخت سریال انیمیشن «رییس جمهور كارتونی ما» است كه استیون كولبر، مجری معروف برنامه های آخر شب، مسئولیت تهیه كنندگی آن را بر عهده دارد.

1396/10/28
18:25:18
5.0 / 5
4701
تگهای خبر: سریال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
ArtKit کیت هنری
artkit.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كیت هنری محفوظ است

كیت هنری

کیتهای هنری