ArtKit کیت هنری
با ۲ تهیه كننده اسكاری؛

ایتن هاوک به جنگل های آمازون می رود

ایتن هاوک به جنگل های آمازون می رود به گزارش کیت هنری، ایتن هاوک در فیلم مهیج آخرین فرد قبیله که در جنگل آمازون می گذرد، بازی می کند.



به گزارش کیت هنری به نقل از ورایتی، ایتن هاوک بازیگری که ۴ نامزدی اسکار در کارنامه دارد، برای بازی در فیلم «آخرین فرد قبیله» وارد جنگل های هیجان انگیز آمازون برزیل می شود.
این فیلم که فیلمنامه اش توسط مارک بیلی نویسنده «سقوط» و «آتشفشان» نوشته شده، توسط فرناندو میرلس تهیه کننده برزیلی نامزد اسکار فیلم هایی چون «دو پاپ» و «شهر خدا» و اد ساکسون تهیه کننده آمریکایی فیلم برنده اسکار «سکوت بره ها» تولید می شود.
هاوک در این فیلم در نقش ویلیام فیلان بازی می کند؛ پلیسی از شیکاگو که به یک اسلحه کش اجیر بدل شده و وظیفه اش قتل آخرین عضو یک قبیله بومی بدون ارتباط با تمدن است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مردی درهم شکسته که بر سر یک چهارراه نامحتمل ایستاده است. حالا به فیلان این فرصت داده می شود که یک زندگی را نجات دهد و روح خویش را پس بگیرد.
بازیگر بومی برزیلی زایا گوارانی که در آمازون متولد شده در این فیلم هاوک را همراهی خواهد نمود. این فعال محیط زیستی که در «کارت پستالی از زمین» دارن آرنوفسکی بازی کرده، از فعالیت در دنیای هنر و مد بهره می گیرد تا به پشتیبانی از مردم بومی بپردازد.
فرناندو میرلس گفت در حالیکه جنوب برزیل اخیرا در بدترین فاجعه ای که این کشور تجربه کرده غرق شده و پتروبراس، شرکت نفت دولتی می خواهد به اکتشاف نفت در آمازون بپردازد، ساخت فیلمی که موضوعش اولویت دادن به حفظ بزرگترین جنگل جهان است، می تواند ضروری باشد.
«آخرین فرد قبیله» به کارگردانی کلودیو بورلی کارگردان «کرکس ها» و با اقتباس از کتابی به همین نام نوشته مونته ریل، روزنامه نگار سابق واشنگتن پست، ساخته خواهد شد. سازندگان این مورد را واقعیتی جهانی و بشدت در رابطه با مسایل روز خواندند و یادآوری کردند وقتی آخرین عضو قبیله تاناروس در سال ۲۰۲۲ درگذشت، درگذشت او باعث ناراحتی جهانی شد.
ایتن هاوک از تولیدکنندگان فیلم هم است که در بازار کن برای معرفی به سرمایه گذاران و توزیع کنندگان ارائه شد.

1403/03/15
12:44:45
5.0 / 5
227
تگهای خبر: بازی , بازیگر , برند , روزنامه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
ArtKit کیت هنری
artkit.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كیت هنری محفوظ است

كیت هنری

کیتهای هنری