ArtKit کیت هنری

سرزمین آواره ها باز هم برنده شد

سرزمین آواره ها باز هم برنده شد به گزارش کیت هنری فیلم «سرزمین آواره ها» در ادامه موفقیت در فصل جوایز سینمایی، موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از جوایز سالانه «گاتهام» شد.


به گزارش کیت هنری به نقل از ورایتی، در مراسم سی امین دوره جوایز فیلم مستقل «گاتهام» که سال جاری به صورت مجازی در نیویورک برگزار شد، فیلم «سرزمین آواره ها» ساخته «کلوئی ژائو» توانست جایزه بهترین فیلم و همینطور بهترین فیلم از نگاه مخاطبان را دریافت کرد.
برنده جایزه مخاطبان جوایز گاتهام از میان تمامی نامزدهای شاخه های بهترین فیلم، مستند و فیلم بین المللی این جوایز انتخاب می شود.
«سرزمین آواره ها» که روز گذشته جایزه مهم بهترین فیلم سال از نگاه انجمن ملی منتقدان سینمای آمریکا را هم به دست آورد، در نخستین نمایش جهانی خود سال قبل در جشنواره ونیز رونمایی گردید و بعد از کسب شیر طلایی بهترین فیلم و همینطور هوگوی طلایی بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره شیکاگو، در جوایز مختلف انجمن های منتقدان آمریکا هم مورد توجه قرار گرفته و از جانب انجمن فیلم بوستون، شیکاگو، نیویورک، لس آنجلس و... هم در شاخه بهترین فیلم و یا کارگردانی برگزیده شده است.
در فیلم «سرزمین آواره» که در نظرسنجی سالانه نشریه ایندی وایر از بیشتر از ۲۰۰ منتقد و روزنامه نگار سینمایی هم در رتبه نخست برترین فیلمهای سال ۲۰۲۰ قرار گرفته، «فرانسس مک دورمند» بازیگر برنده اسکار در نقش زنی از یک شهر در ایالت نوادای آمریکا بازی می کند که زندگی جدیدی را در جاده تجربه می کند.
این فیلم بر مبنای کتاب غیرداستانی «سرزمین آواره ها: زنده ماندن در آمریکای قرن بیست و یکم» نوشته «جسیکا برودر » ساخته شده است.




منبع:

1399/10/23
12:05:45
0.0 / 5
1055
تگهای خبر: بازیگر , برند , جشن , جشنواره
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
ArtKit کیت هنری
artkit.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كیت هنری محفوظ است

كیت هنری

کیتهای هنری