ArtKit کیت هنری
به آهنگسازی رضا رحمانی؛

۲۰۱۹۷ شنیدنی شد

۲۰۱۹۷ شنیدنی شد كیت هنری: رضا رحمانی از نوازندگان و آهنگسازان موسیقی كشورمان در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود آلبومی جدید در سبك نئوكلاسیك با نام 20197 منتشر نمود.



به گزارش کیت هنری به نقل از مهر، آلبوم «۲۰۱۹۷» عنوان یکی از تازه ترین آلبوم های انتشار یافته در کشورمان است که با آهنگسازی و نوازندگی رضا رحمانی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
«الهام»، «تکرار تو»، «دورتر از من»، «عبور»، «پل»، «همسفر خیال»، «تا بی نهایت زیر صفر» و «آرام آبی» قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.
در توضیحات تکمیلی این آلبوم آمده است: «آلبوم ۲۰۱۹۷ تازه ترین اثر رضا رحمانی آهنگساز و تنظیم کننده ایرانی است که در سال ۹۹ در سبک نئوکلاسیک و نیو ایج تهیه و انتشار یافته است. رنگ آمیزی و هارمونی قطعات وی، به شکلی است که فضایی اتمسفریک و عاشقانه را در ذهن تداعی می کند. به بهانه تسهیل در انتقال حس آلبوم، ایجاد حال خوب در مخاطب و سهولت دسترسی به آثار، این آلبوم به دور از مسائل مادی، به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. این آلبوم علاوه بر انتشار در ایران، در تمام فروشگاه های معتبر و آنلاین جهان نیز در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.»
در توضیح پیشینه کارهای رضا رحمانی نیز آمده است: «رضا رحمانی نیز همچون هنرمندانی است که فعالیت خودرا طی سال های اخیر در عرصه آهنگسازی، نوازندگی و تنظیم انجام داده است. او بگفته خودش یک هنرمند مولتی اینسترومنتالیست ایرانی است که اولین آلبوم رسمی خودرا با نام «۲۰۱۹۷» در سبک نئوکلاسیک / نیوایج با رنگ آمیزی آرام بخش و عاشقانه منتشر نموده است. وی به صورتی خودآموخته موسیقی است که از سال ۶۹ نوازندگی و آهنگسازی را آغاز نموده است. ساختار کلی برخی آثار وی به شکلی است که حال و هوای موسیقی فیلم را در ذهن شنونده تداعی می کند. وی در حوزه نوازندگی بر سازهای پیانو، گیتار اسپانیش، گیتار الکتریک، گیتار باس، تار و سه تار نیز تسلط دارد.»
آلبوم موسیقی «۲۰۱۹۷» به آهنگسازی و تنظیم رضا رحمانی با مجوز شماره ۱۳۹۸-۲۷۰۱ دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.


منبع:

1399/06/25
13:19:44
5.0 / 5
1832
تگهای خبر: آلبوم , پیانو , زندگی , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
ArtKit کیت هنری
artkit.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كیت هنری محفوظ است

كیت هنری

کیتهای هنری