ArtKit کیت هنری
گزارش كیت هنری؛

سینماها چشم انتظار گرمای گیشه پاییز، اكران با كدام فیلم ها نو شد؟

سینماها چشم انتظار گرمای گیشه پاییز، اكران با كدام فیلم ها نو شد؟ كیت هنری: اكران پاییزی سینمای ایران با 4 فیلم سینمایی از امروز شروع می شود.



به گزارش كیت هنری به نقل از مهر، از امروز چهارشنبه ۲۷ شهریور ۴ فیلم سینمایی روی پرده سینما می رود، در نخستین نوبت اكران پاییز فیلم های «شاه كش»، «مردی بدون سایه»، «كلوپ همسران» و «كروكودیل» نمایش خودرا آغاز می كنند.
باید دید با آغاز فصل مدرسه و البته دانشگاه كدام یك از این آثار كه در گونه حادثه ای و كمدی هستند در گیشه موفق تر خواهند بود.
در ذیل با این فیلم ها بیشتر آشنا می شوید:

اینا كه نمی دونن می خوان چی كار كنن خطرناك ترن
فیلم سینمایی «شاه كش» به كارگردانی وحید امیرخانی و تهیه كنندگی عباس نادران در گروه سینمایی آستارا از امروز در سینماهای كشور اكران می شود، این فیلم دومین اثر سینمایی وحید امیرخانی پس از «در مدت معلوم» است. تولید «شاه كش» در سال ۹۶ به انتها رسید و پس از ۲ سال روانه سینماها شد.
در این اثر سینمایی بازیگرانی چون مهناز افشار، هادی حجازی فر، مهدی كوشكی، علیرضا كمالی، فرید سجادی حسینی، پیمان مقدمی و مجید صالحی حضور دارند.
در خلاصه داستان «شاه كش» آمده است: «گوزن قرمز از پشت صخره یخ زده، نگاهی به مرد شكارچی كه سیگاری دود می كند می اندازد. گرگ، مچاله از سرما سرفه ای می كند. گوزنِ قرمز: می خواد چی كار كنه؟ گرگ: نمیدونه می خواد چی كار كنه. گوزنِ قرمز: اینا كه نمی دونن می خوان چی كار كنن خطرناك ترن… من برمی گردم!»
این فیلم در رده بندی سنی سینمایی رده ۱۲+ را به خود مختص كرده است.

داستانی از یك قتل
«مردی بدون سایه» به كارگردانی و تهیه كنندگی علیرضا رییسیان در گروه سینمایی فرهنگ اكران می شود، این فیلم هفتمین اثر سینمایی رییسیان است، این كارگردان قبل از این و در سال ۱۳۹۳ فیلم سینمایی «دوران عاشقی» را ساخته بود، در این فیلم نیز همانند بیشتر آثاری كه تا به امروز ساخته است، لیلا حاتمی بعنوان بازیگر حضور دارد.
لیلا حاتمی، امیر آقایی، فرهاد اصلانی، علی مصفا، نادر فلاح، گوهر خیراندیش و نسیم ادبی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «ماهان كوشیار درگیر ساخت فیلمی درباره قتل های زنجیره ای است كه زندگی خودرا تحت تاثیر قرار می دهد.»
این فیلم در رده بندی سنی سینمایی رده ۱۲+ را به خود مختص كرده است.

نجات توسط یك گروگان گیر
«كلوپ همسران» به كارگردانی و تهیه كنندگی مهدی صباغ زاده در گروه سینمایی ایران نمایش داده می شود. «كلوپ همسران» بیست و نهمین فیلم این كارگردان است. آخرین فیلمی كه از صباغ زاده در سینماهای كشور اكران شد «خانه كاغذی» در سال ۹۵ است.
محمدرضا شریفی نیا، میترا حجار، شقایق فراهانی، محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، بیژن بنفشه خواه، سمیرا حسن پور، رضا بنفشه خواه و گوهر خیراندیش همچون بازیگران این اثر سینمایی هستند.
فیلم داستان ۳ مرد است كه در اجتماع از موقعیت عالی و قدرت و اقتدار برخوردار بوده ولی در منزل از همسران خود بشدت حساب می برند تا اینكه روزی گیر كردن این ۳ مرد در آسانسور با یك خانم غریبه سرآغاز فرار از دست همسران خود می شود كه به كمك یك گروگان گیر به جزیره كیش پناه می برند.
این فیلم در رده بندی سنی سینمایی رده ۱۵+ را به خود مختص كرده است.

یك داستان حادثه ای و چند جوان
«كروكودیل» به كارگردانی مسعود تكاور و تهیه كنندگی عزت اله جامعی ندوشن در گروه آزادی به معرض نمایش گذاشته می شود. در این فیلم بازیگرانی چون كوروش تهامی، اندیشه فولادوند، حسین مهری، الهه حصاری، رضا یزدانی، علیرضا مهران، رامین پرچمی، افسانه چهره آزاد و رامتین خداپناهی حضور دارند.
این فیلم كه یك فیلم با فضایی حادثه ای است، داستان چند جوان است كه می خواهند از مسیری سریع اما پر خطر، همه چیز را یك شبه بدست بیاورند، اما …


منبع:

1398/06/27
14:44:43
5.0 / 5
4058
تگهای خبر: اكران , بازیگر , برند , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
ArtKit کیت هنری
artkit.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كیت هنری محفوظ است

كیت هنری

کیتهای هنری