ArtKit کیت هنری

معرفی داوران یكی از بخش های جشنواره ی پویانمایی تهران

معرفی داوران یكی از بخش های جشنواره ی پویانمایی تهران به گزارش كیت هنری داوران بخش دینی و ارزش های انقلاب اسلامی یازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران معرفی گشتند.


به گزارش كیت هنری به نقل از اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل كانون، محمدرحیم لیوانی، مهدی مسعودشاهی و بهزاد فراهت سه داوری هستند كه آثار بخش دینی و ارزش های انقلاب اسلامی در یازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران را داوری می كنند.
بر همین اساس، ۱۱ اثر ارزش های دینی و انقلاب اسلامی روز ۲۹ بهمن داوری می شوند.
محمدرحیم لیوانی دانش آموخته كارگردانی تلویزیونی از دانشكده صداوسیماست و در دانشكده بیربیك، دانشگاه لندن، طراحی و توسعه صفحات وب خوانده است. از سمت های وی می توان به مدیریت پخش شبكه ۳ سیما و مدیریت تولید دفتر صدا و سیما در لندن اشاره نمود. لیوانی هم اكنون علاوه بر تدریس رشته تولید پویانمایی در دانشگاه سوره، رئیس مركز پویانمایی صبا هم هست.
مهدی مسعودشاهی دانش آموخته رشته مهندسی برق و هم زبان آلمانی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران است. با پیروزی انقلاب اسلامی، وی مسئولیت طراحی ساختار و برنامه ریزی استراتژیك سینمای نوین را بر عهده گرفت. او موسس و نخستین مسئول بنیاد سینمایی فارابی، موسس و رئیس مركز گسترش سینمای تجربی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسس و رئیس واحد هنرهای تصویری در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس مركز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هم موسس و نخستین مدیرعامل شركت فرهنگی و هنری صبا بوده است. وی هم اكنون مشاور مدیر شبكه دوم سیما است.
بهزاد فراهت دانش آموخته رشته های پزشكی و هنر است و سابقه تهیه كنندگی و كارگردانی انیمیشن، اجرا و بازیگری هم دارد. فراهت پس از طریق اندازی استودیو «سبز قبا» و تولید چند مجموعه تلویزیونی و چندین فیلم كوتاه برای كانون، به همكاری با شركت های فیلم سازی در فرانسه، انگلستان و كانادا پرداخت. وی در سال های ۱۳۹۰- ۱۳۸۹ مسئولیت واحد پویانمایی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان را برعهده داشته است.
یازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ در مركز آفرینش های فرهنگی هنری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب با نمایش آثار منتخب داخلی و خارجی در چند بخش میزبان هنرمندان و علاقه مندان خواهد بود.



1397/11/28
16:03:37
5.0 / 5
4767
تگهای خبر: انیمیشن , بازیگر , تصویر , جشن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
ArtKit کیت هنری
artkit.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كیت هنری محفوظ است

كیت هنری

کیتهای هنری