ArtKit کیت هنری

هفدهمین جشنواره كتاب و رسانه به ایستگاه آخر رسید

هفدهمین جشنواره كتاب و رسانه به ایستگاه آخر رسید كیت هنری: اختتامیه جشنواره كتاب و رسانه عصر ۲۷ آبان ماه با حضور معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد، مدیركل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها، معاون هنری وزارت ارشاد، عوامل جشنواره و جمعی از اصحاب رسانه و صنف ناشران در خانه كتاب برگزار گردید.



به گزارش كیت هنری به نقل از ایسنا، در این مراسم كه عصر روز یكشنبه (۲۶ آبان ماه) در سرای كتاب مؤسسه خانه كتاب برگزار شد، نیكنام حسینی پور ـ مدیرعامل خانه كتاب و دبیر بیست وششمین هفته كتاب جمهوری اسلامی ایران ـ با تقدیر و تشكر از عوامل هفدهمین دوره از جشنواره كتاب و رسانه عنوان كرد: آنچه كه همه ما را در این مكان گرد هم آورده، «كتاب» و «رسانه» است. كتاب تنها كاربرگ دانش و اندیشه محسوب نمی گردد. كتاب باز خود رسانه است و همچون خیلی از رسانه ها، مخاطب های متنوع و همچون دیگر رسانه ها، با قدرت تاثیر پیام و از همه مهم تر مناسب با داده های دانشی و اندیشه ها برای مصرف كننده است.

او اضافه كرد: رسانه های گروهی در كنار همه مزیت ها، یكی از ابزارهای اساسی بررسی مسائل فرهنگی و اطلاع رسانی، آموزشی و عامل بسیار مؤثری در شكل گیری آموزش های فرهنگی به شمار می آید. این رسانه ها به سبب وسعت، نفوذ و تاثیرگذاری بسیار زیادی كه دارند، امروزه در شكل نوینی جامعه انسانی را تحت الشعاع خود قرار داده است.

حسین پور همین طور با اشاره به اینكه آداب و رفتار افراد جامعه و نگرش های آنها در مسائل فرهنگی همگی تحت تاثیر گرایش های جامعه و رسانه ها قرار دارند، اظهار نمود: یكی از طریق های پشتیبانی از مطالعه و كتابخوانی، احداث این باورها و نگرش ها و تاثیر رسانه های جمعی است. به نظر می آید رسانه های جمعی در گسترش و توسعه مطالعه و كتابخوانی و اطلاع رسانی و فرهنگسازی و نهادینه ساختن آن نقش ویژه دارند.
نیكنام حسینی پور - مدیرعامل خانه كتاب

1397/08/27
00:30:36
5.0 / 5
4357
تگهای خبر: آموزش , اختتامیه , جشن , جشنواره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
ArtKit کیت هنری
artkit.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كیت هنری محفوظ است

كیت هنری

کیتهای هنری