ArtKit کیت هنری
رونمایی از تیزر؛

دامبو آماده پرواز است، آخرین اطلاعات از خاص ترین فیل دنیا

دامبو آماده پرواز است، آخرین اطلاعات از خاص ترین فیل دنیا كیت هنری: كمپانی دیزنی تریلر جدیدی از دامبو؛ فیل گوش بزرگ و محبوب خود منتشر نموده است كه جزئیات جدیدی از این داستان كلاسیك و آخرین ساخته تیم برتون بزرگ فاش می كند.


دریافت18 MB
به گزارش كیت هنری به نقل از مووی وب، كمپانی دیزنی تریلر جدیدی از لایواكشن فیل پرنده خود یعنی «دامبو» منتشر نمود. آغازین تیزر دامبو تابستان امسال در اینترنت منتشر گردید كه این بچه فیل زیبای ساخت تیم برتون را آماده پرواز نشان می داد، حال با این تریلر جدید جزئیات بیشتری از پروژه دامبو مشخص شده است.
در جدیدترین تریلر انتشار یافته، فیلم فضایی شبیه همه كارهای تیم برتون دارد اما حس دیزنی وار خودرا باز حفظ نموده است؛ استفاده از رنگ های درخشان در كنار تم سیاه رنگی كه از خاصیت های كارهای برتون است و به كار فضایی شبیه انیمیشن های كلاسیك و موفق تاریخ سینما می دهد.
بنا بر خلاصه قصه رسمی انتشار یافته، داستان لایواكشن دامبو با نسخه اصلی و انیمیشن كلاسیك سال ۱۹۴۱ تفاوت هایی دارد. دامبو در این بازسازی جدید، گرچه مانند نسخه اصلی بابت داشتن گوش های بزرگش مورد نقد و استهزا قرار می گیرد اما از آغاز داستان قادر به پرواز است و فیلم به ماجراهای دامبو و سیرك پس از معروف شدن او می پردازد.
دیزنی خبر ساخت دامبو را آغازین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر نمود اما یك سال طول كشید تا وجود نام تیم برتون، خالق فیلم های محبوبی چون «آلیس در سرزمین عجایب»، «ادوارد دست قیچی» و «چارلی و كارخانه شكلات سازی» بعنوان كارگردان پای این قرارداد فاش شود. فیلمنامه دامبو را ایرن كروگر نوشته و بازیگرانی چون كالین فارل، اوا گرین، مایكل كیتون و دنی دویتو در آن نقش آفرینی می كنند. دامبو آغازین بار در سال ۱۹۴۱ برمبنای داستانی به قلم هلن ابرسون روی پرده های سینما آمد.
طبق برنامه ریزی ها مقرر است لایو اكشن «دامبو» ۲۹ مارچ ۲۰۱۹ (۹ فروردین ۱۳۹۸) اكران شود.

1397/08/24
23:11:26
5.0 / 5
4475
تگهای خبر: اكران , انیمیشن , بازیگر , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
ArtKit کیت هنری
artkit.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كیت هنری محفوظ است

كیت هنری

کیتهای هنری