ArtKit کیت هنری

ایوب آقاخانی در سریال سلام آقای مدیر بازی می كند

ایوب آقاخانی در سریال سلام آقای مدیر بازی می كند كیت هنری: ایوب آقاخانی از حضور در سریال «سلام آقای مدیر» كه این روزها به كارگردانی علیرضا توانا در حال تولید است، بعنوان بازیگر اطلاع داد.



این نمایشنامه نویس و كارگردان تئاتر كه چهارمین حضور در تلویزیون بعنوان بازیگر را در كارنامه هنری اش ثبت می كند، درباره مجموعه «سلام آقای مدیر» توضیح داد: این مجموعه حدود دو ماه است كه كلید خورده است و ساخت آن تا آخر سال برای شبكه دو سیما ادامه خواهد داشت. این مجموعه به واكاوی خاطرات و چالش های یك معلم در بازگشت به زندگی در تحصیلات پیشینش و مسائل در رابطه با آن می پردازد.

آقاخانی كه در مجموعه «نجوا» كه این روزها از شبكه یك سیما به روی آنتن می رود، به ایفای نقش پرداخته، درباره این سریال هم اظهار نمود: مهم ترین علت حضورم در این مجموعه، فیلمنامه آن بود؛ نجوا فیلمنامه ای خوش پرداخت و مهندسی شده داشت. از طرفی رویكرد تولیدكنندگان هم رویكرد فرهنگی و خلاف عرف رایج در تلویزیون بود؛ ازاین رو بازیدر این سریال را پذیرفتم و همیشه هم از پیشنهادهایی شبیه به این مجموعه استقبال می كنم. همان گونه كه به دنبال آن در سریال «سلام آقای مدیر» با علیرضا توانا قرارداد بستم و مشغول بازی هستم.

او با اشاره به اینكه مجموعه «سلام آقای مدیر» نگاه متفاوتی نسبت به آثار تلویزیونی دارد، در عین حال اظهار داشت: البته اینكه به ذائقه مخاطف خوش بیاید یا نه بحث دیگری است. اما همین كه تمایز و تفاوت دارد و خیلی مناسبتی نیست و همینطور دلایل جانبی برای تولید آن وجود ندارد و اثری است كه فقط از خودش به خودش نگاه می كند و دستورها و فرمایش های جانبی ندارد، برای من ارزشمند است؛ البته نه اینكه بگویم همه كارها اینگونه باشد، اما این نوع كارها باید كنار آثاری كه به مناسبت های تقویمی می پردازند حضور داشته باشند و اینكه صرفا در خدمت تقویم باشیم درست نیست.

به گزارش كیت هنری به نقل از ایسنا، مجموعه «سلام آقای مدیر» به كارگردانی و نویسندگی علیرضا توانا در ۲۶ قسمت نگارش شده است و ساخت آن تا آخر سال برای پخش از شبكه دو سیما ادامه دارد. طرح این مجموعه سال ۹۱ به سیمافیلم عرضه شد و پس از گذشت شش سال این مجموعه به تولید رسیده است.
شخصیت محوری این سریال فردی به نام امیرعلی صدر است كه به مدیریت دبیرستانی گماشته می گردد كه همه آنرا تبعیدگاه می نامند. او كه به دلیل فوت همسرش در شرایط روحی نامناسبی به سر می برد خیلی زود درمی یابد كه برای جلوگیری از تعطیلی مدرسه نیازمند تولید اعتماد، وفاق و همدلی میان دانش آموزان، همكاران و اهالی محل است. كاری كه در ابتدا غیرممكن به نظر می آید ولی با تلاش او و مسئولیت پذیری همگانی به بازماندن درهای مدرسه می انجامد.
مجموعه دارای قصه ای دنباله دار است اما در هر قسمت به صورت ویژه داستان زندگی یكی از دانش آموزان هم تعریف می گردد.



1397/08/23
14:01:49
5.0 / 5
5032
تگهای خبر: بازیگر , تئاتر , سریال , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
ArtKit کیت هنری
artkit.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كیت هنری محفوظ است

كیت هنری

کیتهای هنری