ArtKit کیت هنری

جشن امضای پاییزه لاك پشت پرنده برگزار می گردد

جشن امضای پاییزه لاك پشت پرنده برگزار می گردد كیت هنری: جشن امضای پاییزه لاك پشت پرنده با حضور بیشتر از پنجاه نویسنده، تصویرگر و مترجم كتاب كودك و نوجوان و رونمایی از فهرست های ۲۶ و ۲۷ لاك پشت پرنده و معرفی كتاب هایی كه به این دو فهرست راه پیدا كرده اند، برگزار می گردد.


به گزارش كیت هنری به نقل از ایسنا برمبنای خبر رسیده، شهر كتاب مركزی، دوشنبه، بیست و یك آبان ماه، ساعت ۱۷ میزبان خانواده هایی است كه دوست دارند از نزدیك با پدیدآورندگان كتاب كودك گفت وگو كنند و در برنامه هایی با محوریت كتاب شركت نمایند. برنامه هایی مانند بلندخوانی و فعالیت های خلاقانه با محوریت كتاب های راه یافته به فهرست لاك پشت پرنده.
آناهیتا تیموریان، نویسنده و تصویرگر كتاب چهار لاك پشته ی قایق كاغذی بخشی از این كتاب را بلندخوانی می كند و بر طبق آن كارگاهی را برای كودكان اجرا می كند.
فهرست برخی از نویسندگان، مترجمان و تصویرگرانی كه در این جشن حضور دارند و كودكان و نوجوانان می توانند كتاب ها را با امضای ایشان تهیه كنند به شرح زیر است:
رضی هیرمند، مهدی رجبی، شهلا انتظاریان، محبوبه نجف خانی، شهلا طهماسبی، محمدرضا شمس، جمال الدین اكرمی، فرزاد فربد، كیوان عبیدی آشتیانی، مجید شفیعی، سیدعلی شجاعی، زهرا شاهی، نسرین وكیلی، ناهید معتمدی، شیدا رنجبر، محمدرضا مرزوقی، زهرا موسوی، شادی فرزین، آناهیتا حضرتی، نیلوفر امن زاده، سودابه فرضی پور، نگار عجایبی، منصور علیمرادی، مینا مانی قلم، محمدرضا ملكی، مجید عمیق، و....
حضور در این جشن برای عموم آزاد و بلاعوض است.



1397/08/20
15:11:54
5.0 / 5
4761
تگهای خبر: تصویر , جشن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
ArtKit کیت هنری
artkit.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كیت هنری محفوظ است

كیت هنری

کیتهای هنری