ArtKit کیت هنری
پخش كننده فیلم با كیت هنری مطرح كرد؛

چشم امید بیرو به تب وتاب جام جهانی

چشم امید بیرو به تب وتاب جام جهانی کیت هنری: به گزارش کیت هنری، پخش کننده فیلم سینمایی بیرو به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی ضمن اشاره به شرایط نامساعد فروش این فیلم تاکید کرد که امید دارند تب و تاب جام جهانی بر استقبال از این فیلم تاثیر بگذارد.



امیرحسین حیدری مدیر شرکت پخش فیلم «نمایش گستران» که این روزها فیلم سینمایی «بی رو» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی را درحال پخش در سینماهای کشور دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با وضعیت استقبال از این فیلم و رضایت از فروش آن اظهار داشت: اول این سوال را پاسخ بدهید که این روزها کدام فیلم فروش خوبی دارد که بخواهیم به این سؤال در رابطه با «بی رو» پاسخ بدهیم؟ البته طبیعی اینست که در هر شرایطی حتی در شرایط عادی هم وقتی چند فیلم همزمان اکران می شوند، فروش برخی بالاتر و فروش برخی پایین تر است اما نکته اینجاست که این روزها اساساً با شرایط عادی ای مواجه نیستیم که بتوانیم در رابطه با فروش فیلمها قضاوت نماییم.
چند فیلم زندگی نامه ای سراغ دارید که پرفروش شده باشد؟
وی ادامه: فیلم «بی رو» نزدیک به یک هفته است که اکران شده و باید زمان بدهیم تا راه خویش را پیدا کند. تا وقتی که فیلم بتواند تبلیغات مناسبی داشته باشد و به خوبی خویش را ارائه کند، زمان می برد. از طرفی هم این فیلم یک فیلم خاص است. فیلم بازیگر چهره هم ندارد که بخواهد مردم را به سینما دعوت کند. «بی رو» یک روایت زندگی نامه ای است که باید آرام آرام جای خویش را پیدا کند و به فروش برسد. شما چند فیلم زندگی نامه ای سراغ دارید که در باکس آفیس، آثار پرفروشی باشند؟ این آثار معمولا فیلم هایی هستند که در طول زمان مخاطب خویش را پیدا می کنند.
این پخش کننده افزود: شرایط امروز سینمای ایران بگونه ای نیست که بخواهیم بگوییم آیا یک فیلم فروش خوبی دارد یا خیر، بخصوص که نه می توانیم برای فیلم خود کمپین تبلیغاتی مناسبی داشته باشیم و نه رسانه تبلیغاتی موثری در اختیار داریم. فیلم ما یک چهره محوری به نام «علیرضا بیرانوند» دارد که همین ایام به صورت شبانه روزی در اختیار تیم ملی قرار دارد و طبیعی است که نمی تواند حضوری در فرایند معرفی و تبلیغ بیشتر فیلم داشته باشد.
وی در رابطه با مقایسه فروش افتتاحیه فیلم «بی رو» با دیگر فیلمهای اکران شده در همین شرایط و سهم بسیار پایین این فیلم از فروش هم تاکید کرد: هر فیلمی شرایط خودش را دارد و باید آنرا با خودش مقایسه کرد. باید از هر فیلمی به اندازه خودش انتظار داشته باشید. فیلمی از جنس «بی رو» نیاز به زمان و تبلیغات مناسب دارد. امیدواریم تلویزیون هم در این حوزه همراهی و کمک به ما داشته باشد و با شروع تبلیغات فیلم میتوان امید به استقبال از آن داشت. اگر فیلمی تبلیغات مناسب داشت و باز هم مورد استقبال قرار نگرفت، آن وقت میتوان در رابطه با عدم فروش آن قضاوت کرد. فیلمهای انیمیشنی و یا سینمای بدنه و داستان گو غالباً طیفی از مخاطبان بالقوه را دارند اما فیلم هایی از این جنس که بیوگرافیک هستند، احتیاج به زمان برای معرفی دارند و باید کمی بیشتر روی تبلیغ و معرفی فیلم تمرکز نماییم.
در سینمای دنیا هم دیگر هر فیلمی مخاطب ندارد
حیدری افزود: اساساً سینما دارد به سمتی می رود که دیگر مردم هر ژانر و هر قصه ای را دوست ندارند روی پرده ببیند. سینمای دنیا هم دارد به این سمت می رود که مردم بیشتر برای تماشا انیمیشن و یا آثار مارولی به سینما می روند و برای هر ژانری در سینما حاضر نمی شوند. این اتفاقی است که در دنیا هم شاهدش هستیم. در سینمای ایران اتفاقات دیگری مانند کرونا و یا اتفاقات اجتماعی اخیر هم مزید بر علت شده است و هر فیلمی که اکران می شود احتیاج به زمان و کار بیشتر برای تبلیغ و معرفی دارد. هر فیلمی هم توان لازم برای تبلیغات محیطی را ندارد. بنابراین احتیاج به کمک تلویزیون داریم تا فیلمها بهتر دیده شوند. امیدواریم با نزدیک شدن به تب و تاب جام جهانی، مردم هم تمایل بیشتری به تماشای این فیلم با محوریت زندگی دروازه بان تیم ملی پیدا کنند.
این پخش کننده در انتها تاکید کرد: انتظار ما از این فیلم یک فروش معقول است و انتظار فروش آن چنانی از آن نداریم چون که در این شرایط چنین فروش بالایی امکان تحقق ندارد. اساسا «بی رو» نمی تواند به اندازه «انفرادی» و یا «دوزیست» در اکران فروش داشته باشد و نه من و نه سازندگان فیلم چنین انتظاری از آن نداریم.

1401/08/21
09:25:06
5.0 / 5
374
تگهای خبر: اكران , انیمیشن , بازی , بازیگر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
ArtKit کیت هنری
artkit.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كیت هنری محفوظ است

كیت هنری

کیتهای هنری