ArtKit کیت هنری

فیلم نارگیل خانواده محور است

فیلم نارگیل خانواده محور است به گزارش كیت هنری كارگردان فیلم «نارگیل» درباره این فیلم اظهار داشت: این فیلم خانواده محور است و بیان می كند كه هر خانواده گنجی است كه باید آنرا حفظ نماییم.


به گزارش کیت هنری به نقل از ایسنا، سید داود اطیابی که امروز اول آبان ماه در حاشیه جشنواره فیلم کودک و نوجوانان در سینما فرهنگ تهران سخن می گفت، افزود: فیلمسازی یک صنعت است و اگر دید صنعتی نداشته باشیم، کارمان درست نیست. پول سینماگر باید بازگردد و به همین علت، باید تلاش نماییم تا فیلمی که می سازیم مخاطب داشته باشد.
او با اشاره به فعالیت در عرصه سینمای کودک، اظهار داشت: گاهی سینماگران فکر می کنند فیلم کودک مخاطب ندارد، درصورتی که ما ۱۳ میلیون مخاطب دانش آموز داریم.
سید ابراهیم عامریان، تهیه کننده این فیلم اظهار داشت: رکورد فیلم های کودک بسیار ضعیف است و در چند سال اخیر فروش فیلم های کودک قابل توجه نبوده است. شاید این تفکر وجود داشته باشد که سینماگران مقصرند، درصورتی که سازندگان اصلی مقصر اصلی این مساله هستند، برای اینکه به دنبال کم هزینه ترین کارها می روند.
او افزود: اهتمام می کنم برای کارهایم هزینه کنم و فیلم خوبی که مخصوص کودکان باشد را بسازم. می خواهم این مساله را ثابت کنم که فیلم کودک هم می تواند گیشه را فتح کند.
عامریان اضافه کرد: کودکان زیرک شده اند و می تواند به آسانی تشخیص بدهند که چه فیلمی برای آنها مناسب می باشد. متاسفانه اهمیتی به ساخت فیلم های کودک داده نمی شود؛ در واقع به کودکانمان خیانت می نماییم. اگر نتوانیم فیلم خوب بسازیم سینمای کودک در آینده متضرر خواهدشد، برای اینکه اگر امروز فیلم خوب نبینند ترجیح می دهند در سینما حضور نداشته باشند، اما اگر فیلم های مناسبی ساخته شود کودکان در آینده از سینما استقبال خواهند کرد.

در نشست معرفی فیلم سینمایی «نارگیل»، حمزه صالحی نویسنده فیلمنامه، امیر توسلی آهنگساز، بیژن بنفشه خواه، غلامحسین لطفی، مانیا علیخانی، آرین اسماعیلی بازیگران فیلم حضور داشتند و از همکاری شان در این فیلم سخن گفتند.




منبع:

1399/08/01
21:31:00
5.0 / 5
1171
تگهای خبر: آینده , بازیگر , جشن , جشنواره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
ArtKit کیت هنری
artkit.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كیت هنری محفوظ است

كیت هنری

کیتهای هنری