ArtKit کیت هنری
ربیعی:

حق گویی خبرنگاران را فداكاری فرهنگی بزرگی می دانیم

حق گویی خبرنگاران را فداكاری فرهنگی بزرگی می دانیم دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریك گفت.


به گزارش کیت هنری به نقل از ایسنا، متن پیام علی ربیعی به شرح زیر است:
« ۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار» فرصتی پرارزش و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگهی بخشی به جامعه جان خویش را تقدیم انقلاب کردند. چه زیباست که این روز مبارک مصادف با روز مبارک عید غدیر است، خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، چونکه همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاشهای شبانه روزی آنهاست.

بدون شک کارکرد تمامی اصحاب رسانه در عرضه تصویری از مشکلات موجود کشور و نظارت عمومی بر مسؤلان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است و راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. چنانچه پیامبر خدا صلی الله ضد و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس».

از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنیامیم و قدردان آن باشیم. اینجانب ضمن تبریک عید غدیر به همه مسلمانان و مردم عزیز کشورمان، روز خبرنگار را به شهدای اصحاب رسانه و شما خبرنگاران، دلاوران خستگی ناپذیر تبریک می گویم.»




منبع:

1399/05/17
13:33:04
5.0 / 5
1940
تگهای خبر: تصویر , دستگاه , رسانه , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
ArtKit کیت هنری
artkit.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كیت هنری محفوظ است

كیت هنری

کیتهای هنری