ArtKit کیت هنری

برگزاری مراسم معرفی كتاب حداد عادل

برگزاری مراسم معرفی كتاب حداد عادل كیت هنری: مراسم معرفی كتاب «به صحرا شدم، عشق باریده بود...» (گزارشی از راهپیمایی اربعین) نوشته غلامعلی حدادعادل و همین طور رونمایی از ترجمه های انگلیسی، اردو و عربی این كتاب انجام می شود.


به گزارش كیت هنری به نقل از روابط عمومی نهاد كتابخانه های عمومی، این نشست با همكاری نهاد كتابخانه ها و دفتر نشر فرهنگ اسلامی روز سه شنبه (۱۶ مهرماه) از ساعت ۱۶ با حضور مدیران و چهره های فرهنگی در سالن جلسات كتابخانه مركزی پارك شهر به نشانی تهران، خیابان وحدت اسلامی، خیابان بهشت، ورودی شماره ۴ پارك شهر كشور برگزار می گردد.
در این مراسم كه در آستانه اربعین حسینی برگزار می شود، از ترجمه های انگلیسی، اردو و عربی كتاب «به صحرا شدم، عشق باریده بود...» نیز رونمایی خواهد شد.
در خبر برگزاری این نشست آمده است: غلامعلی حداد عادل در مسافرت خود به نجف اشرف در سال ۱۳۹۶، با سیل عظیم راه پیمایان اربعین هم مسیر می شود و شرحی از جریان این راه پیمایی و اتفاق های روی داده در راه نجف به كربلا را در این كتاب كه با عنوانی برگرفته از «تذكره الاولیاء» عطار نیشابوری نام گذاری شده، ارائه می كند.
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در این اثر بعد از بیان گزارشی از این سفر معنوی و حال و هوای مسیر راه پیمایی و موكب ها و زوار، به تحلیل این پدیده بزرگ سیاسی و دینی و اجتماعی می پردازد.
همین طور در عبارتی از این كتاب آمده است: راه پیمایی اربعین تنها سفری در جغرافیا نیست، بلكه حركتی در تاریخ است؛ آن هم نه به گذشته، بلكه به آینده. آن چه به این سفر جغرافیایی عمق و معنای تاریخی بخشیده، تحولی است كه در بصیرت راه پیمایان پدید آمده است.




منبع:

1398/07/14
14:51:24
5.0 / 5
4308
تگهای خبر: آینده , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
ArtKit کیت هنری
artkit.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كیت هنری محفوظ است

كیت هنری

کیتهای هنری