ArtKit کیت هنری

رقم نقدی جوایز جشنواره فیلم كوتاه تهران اعلام گردید

رقم نقدی جوایز جشنواره فیلم كوتاه تهران اعلام گردید كیت هنری: امسال و در «سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران» یك میلیارد و 320 میلیون ریال جایزه نقدی به برگزیدگان بخش مسابقه ایران اهدا خواهد شد.


به گزارش كیت هنری به نقل از ستاد خبری سی وششمین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران؛ در بخش مسابقه ملی این دوره از جشنواره، تندیس جشنواره به همراه ۲۰۰ میلیون ریال بعنوان جایزه بهترین فیلم در بخش سینمای ایران به تهیه كننده اثر تعلق می گیرد.
همین طور جایزه ویژه هیأت داوران در بخش فیلم های داستانی یا تجربی تندیس جشنواره و 150 میلیون ریال، جایزه بهترین فیلم تندیس جشنواره و 200 میلیون ریال، برای بهترین كارگردانی در بخش فیلم داستانی و تجربی به تفكیك، تندیس جشنواره و 120 میلیون ریال، برای بهترین كارگردانی در بخش فیلم مستند و پویانمایی و بهترین فیلم نامه به تفكیك، تندیس جشنواره و 100 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.
بر طبق این گزارش، برای بهترین تحقیق و پژوهش در فیلم مستند، بهترین صدای فیلم (صدابرداری یا صداگذاری)، بهترین تدوین و بهترین فیلم برداری، هر كدام تندیس جشنواره و 70 میلیون ریال جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.
در كنار این جوایز هیأت داوران می تواند حداكثر سه دیپلم افتخار و 50 میلیون ریال به هر یك از رشته­های بازیگری، موسیقی، عنوان بندی، جلوه های ویژه، طراحی صحنه، لباس و... در فیلم كوتاه اهدا كند و به بهترین فیلم از نگاه مردمی نیز 100 میلیون ریال جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.
سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران به دبیری سیدصادق موسوی، 19 تا 24 آبان ماه سال جاری در تهران برگزار می گردد.




منبع:

1398/07/09
14:46:08
5.0 / 5
4315
تگهای خبر: بازیگر , جشن , جشنواره , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
ArtKit کیت هنری
artkit.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كیت هنری محفوظ است

كیت هنری

کیتهای هنری