ArtKit کیت هنری

خبرهایی از سینما و تئاتر

خبرهایی از سینما و تئاتر كیت هنری: رونمایی از پوستر نمایش «ماه و پلنگ»، فیلم «مردی بدون سایه» و فیلم «كروكودیل»، اجرای نمایش «شاپرك خانم» در پردیس تئاتر تهران و «قصه مردی كه مو نداشت» در پردیس شهرزاد و نمایش و بررسی نسخه نهایی فیلم سینمایی «فرزند صبح» همچون اخبار سینمایی و تئاتری در 19 مردادماه است.


به گزارش كیت هنری به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی نمایش، پوستر نمایش "ماه و پلنگ" به نویسندگی و كارگردانی وحید زارعی كه از ۲۵ مرداد ماه در تماشاخانه شهرزاد اجرا می شود، رونمایی گردید.
در این اثر نمایشی وحید زارعی، ناهید محمودی و حامد اسدی ایفای نقش می كنند.
«ماه و پلنگ» نمایشی عاشقانه است كه نگاهی متفاوت به زندگی «كول بران كرد» كشور دارد و هر شب ساعت ۲۱: ۴۵ در سالن صنوبر تماشاخانه شهرزاد روی صحنه می رود.
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از تهیه كننده: محمد هادی شاه نظر، دستیار اول كارگردان و برنامه ریز: علی زارعی، مدیر صحنه: فاطمه رضایت، سرپرست گروه موسیقی: پندار پوركمیلیان ( زند )، طراح پوستر و گرافیك: سیاوش فرحی، طراح صحنه و لباس: وحید زارعی، طراح نور: علی زارعی، عكاسان: فرناز رستم زاده، سارا قدری، ساخت تیزر و فیلمبردار: هانیه پیرهادی، مدیر تولید: علی زارعی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: علی ناصری، مدیر بخش خیریه و پشتیبانی از كودكان مبتلا به سرطان: حانیه احمدی




«مردی بدون سایه»

به گزارش كیت هنری به نقل از ایسنا، اكران عمومی تازه ترین ساخته علیرضا رئیسیان كه قرار بود از چهارشنبه هفته گذشته به سرگروهی سینما فرهنگ صورت گیرد به دلیل به كف فروش نرسیدن فیلم پیشین این گروه یك هفته به تعویق افتاد تا این درام اجتماعی از چهارشنبه این هفته (۲۳ مرداد) در سینماهای سراسر كشور به نمایش در آید.

روز دوشنبه ۲۱ مردادماه ساعت ۱۹ بازیگران و عوامل این اثر سینمایی به همراه تعدادی از میهمانان شناخته شده در پردیس سینمایی كوروش به تماشای این فیلم خواهند نشست.

همزمان با بیان این خبر از پوستر ویژه اكران رونمایی گردید. این پوستر مانند سایر پوسترهای «مردی بدون سایه» توسط عرفان به كار طراحی شده است.

«مردی بدون سایه» كه تولیدی مشترك بین كشورهای ایران و اسپانیاست، جدیدترین تجربه كارگردانی علیرضا رئیسیان و سومین فیلم از سه گانه عاشقانه او بعد از «چهل سالگی» و «دوران عاشقی» است.
بازیگرانی همچون لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح و به آفرید غفاریان در آن به ایفای نقش پرداخته اند.




«شاپرك خانم» در پردیس تئاتر تهران
به گزارش كیت هنری به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش «شاپرك خانم» برمبنای نمایشنامه «بیژن مفید» به طراحی و كارگردانی «ندا كاظمی» از فردا (۲۰مرداد) در تماشاخانه استادمحمد پردیس تئاتر تهران و از ساعت ۱۹ روی صحنه می رود. این نمایش تا ۲۹ مرداد به اجرای خود ادامه خواهد داد.
در این نمایش كه از تولیدات مدرسه تئاتر پردیس تئاتر تهران است حنانه صادقی نژاد، طاها صادقی، رایا امیرپور، نگار اخلاقی، سامیار مجیدی، باربد نظری، كیانا حوایی، هلیا روغنی، الینا آذری و رومینا رستمی ایفای نقش می كنند.
«شاپرك خانم» كه برمبنای اثری از «بیژن مفید» است دارای قصه ای است كه هنرآموزان كودك و نوجوان را در راه تلاش و اراده برای رسیدن به هدف نشان داده است.
طراحی پوستر و گریم نمایش «شاپرك خانم» با هما رضوان و موسیقی زنده را هم هلیا روغنی و طاها صادقی اجرا می كنند.
این نمایش از ۲۰ تا ۲۹ مرداد هر روز ساعت ۱۹ در تماشاخانه استادمحمدِ واقع در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.





پردیس شهرزاد میزبان « قصه مردی كه مو نداشت»
نمایش «مردی كه مو نداشت» با نویسندگی و كارگردانی مصطفی كشتگر و برمبنای نمایشنامه ای از زنده یاد علی حاتمی شكل گرفته است. این اثر نمایشی با حضور داود فتحعلی بیگی دبیر نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی اجرای عمومی خودرا در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد شروع كرد.
در نمایش «قصه مردی كه مو نداشت» كه هر شب ساعت ۲۰: ۳۰ به صحنه می رود، بازیگران به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: شیوا بافهم، امیر بشیره نژاد، رامین دلفانی، حامد شریف پور، حامد مقدسی، وحید منافی و كامران هوشمندیان.
نگین لاجوری تهیه كننده هادی حدادی، فرهاد دلشادی، احسان بسی خواسته و فرزام شاد زی نواز گروه موسیقی، آرمین اقراری مجری طرح و مدیرتولید، فرید بیرقی سرمایه گذار، نغمه لاجوردی دستیار كارگردان، «PLAY + PAUSE STUDIO» ساخت تیزر، رامین برجی تصویرسازی انیمیشن، جواد خدابخش انیماتور، نگار امیدعلی طراح چهره پردازی، مهدی آشنا عكاس، مصطفی كشتگر طراح صحنه و لباس، رضا خضرایی طراح نور و محمد كرمی و آرمان علی رضایی مدیر صحنه نمایش «قصه مردی كه مو نداشت» هستند.
*عكس خبر از مهدی آشنا است.




اكران نسخه نهایی فیلم «فرزند صبح»
به گزارش كیت هنری به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، نمایش و بررسی نسخه نهایی فیلم سینمایی «فرزند صبح» با سخنرانی و ارائه بهروز افخمی نویسنده و كارگردان فیلم در چهارمین برنامه «فیلمنامه فیلم» از سری نشست های «سینماپاتوق» این هفته یكشنبه ۲۰ مرداد از ساعت ۱۴: ۳۰ در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می گردد.
عبدالرضا اكبری، محمدعلی كشاورز، هدیه تهرانی، آتیلا پسیانی، محمدرضا شریفی نیا و الیكا عبدالرزاقی از بازیگران فیلم سینمایی «فرزند صبح» به تهیه كنندگی محمدرضا شرف الدین هستند.
نمایش این فیلم با حضور هنرجویان و دانشجویان سینما، علاقمندان، اعضای كانون سینمایی سوره و تعدادی از خبرنگاران و اهالی رسانه با هدف بررسی فیلمنامه فیلم پیش بینی شده است.
حضور كلیه منتقدان سینمایی و نمایندگان رسانه های گروهی در این برنامه بلاعوض و آزاد است.





رونمایی از پوستر فیلم «كروكودیل»
به گزارش كیت هنری به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، در آستانه اكران فیلم سینمایی «كروكودیل»، نخستین پوستر این فیلم با طراحی احسان برآبادی منتشر گردید.
این فیلم به نویسندگی و كارگردانی مسعود تكاور بزودی در گروه سینمایی آزادی روی پرده خواهد رفت.
تكاور مقرر است بزودی پیش تولید فیلم سینمایی جدیدش را با نام «این گروه خشن اما» آغاز كند. فیلمی كه نگارش فیلمنامه آن اخیرا به انتها رسیده و هم اكنون در نوبت دریافت پروانه ساخت قرار دارد.
در «كروكودیل» كوروش تهامی، اندیشه فولادوند، الهه حصاری، حسین مهری و رضا یزدانی، علیرضا مهران، رامین پرچمی، افسانه چهره آزاد، رامتین خداپناهی به ایفای نقش پرداخته اند.
پخش «كروكودیل» برعهده دفتر رسانه فیلمسازان با مدیریت حبیب اسماعیلی قرار دارد. عزت الله جامعی ندوشن بعنوان تهیه كننده و یوسف نادعلی بعنوان سرمایه گذار در این پروژه سینمایی حضور دارند.






منبع:

1398/05/19
18:38:51
5.0 / 5
4666
تگهای خبر: اكران , انیمیشن , بازیگر , تئاتر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
ArtKit کیت هنری
artkit.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كیت هنری محفوظ است

كیت هنری

کیتهای هنری