ArtKit کیت هنری

دو فیلم ایرانی به جشنواره جیفونی ایتالیا دعوت شدند

دو فیلم ایرانی به جشنواره جیفونی ایتالیا دعوت شدند به گزارش كیت هنری چهل ونهمین جشنواره فیلم كودك و نوجوان «جیفونی» در كشور ایتالیا امسال میزبان نمایش دو فیلم ایرانی «ضربه فنی» و «تور و ماهی» خواهد بود.


به گزارش كیت هنری به نقل از ایسنا، این رویداد سینمایی از ۲۸ تیر تا ۵ مرداد/۱۹ تا ۲۷ جولای در ایتالیا برگزار می شود و مهم ترین جشنواره سینمایی كودك ونوجوان دنیا به حساب می آید، فیلم بلند سینمایی «ضربه فنی» ساخته غلامرضا رمضانی و فیلم كوتاه «تور و ماهی» ساخته علی نیكفر را به نمایندگی از سینمای ایران در بخش اصلی و رقابتی فیلم های بالای ۱۰ سال به نمایش می گذارد.
فیلم «ضربه فنی» درباره سه نوجوان است كه هر كدام از راهی به دنبال قهرمانی در یك جام معتبر هستند اما همیشه قهرمان آن كسی نیست كه برنده می شود! نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه كیا در این فیلم نقش آفرینی می كنند و سپهراد فرزامی، سیاوش اسدپور، علی ملكیان، حسین لطفی، متین جان جانه، محمدامین مرادی، پوریا ایمانی و هستی فرامرزی بازیگران نوجوان این فیلم هستند.
در خلاصه داستان فیلم كوتاه «تور و ماهی» هم آماده است: «تور و ماهی» داستان تمام ماهی های كوچك دریاست كه آرزویی جز برگشت به آب ندارند.
عباس كیارستمی، امیر نادری، مجید مجیدی و پوران درخشنده همچون سینماگران ایرانی هستند كه تابحال موفق به كسب جایزه از جشنواره فیلم معتبر «جیفونی» ایتالیا شده اند.



1398/04/14
16:28:09
5.0 / 5
4165
تگهای خبر: بازیگر , برند , جشن , جشنواره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
ArtKit کیت هنری
artkit.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كیت هنری محفوظ است

كیت هنری

کیتهای هنری