ArtKit کیت هنری
غلامرضا فرجی به مهر خبرداد:

درخواست سینماداران برای افزایش سرگروه های اكران در سال ۹۸

درخواست سینماداران برای افزایش سرگروه های اكران در سال ۹۸ به گزارش كیت هنری سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینكه سینماداران خواهان افزایش سرگروه های سینمایی هستند بیان كرد آثار در حال اكران برای آغاز اكران فیلم های نوروز با سینماها به توافق رسیده اند.



غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اكران نوروز ۹۸ اظهار داشت: در تلاش هستیم تا فیلم های اكران نوروزی سال ۹۸ دوشنبه این هفته ۱۳ اسفندماه اعلام گردد، چون كه فرصت كمی تا نوروز باقی مانده و صاحبان فیلم ها باید این فرصت را داشته باشند تا برای اكران نوروزی خویش را آماده كرده و برای تبلیغات محیطی برنامه ریزی كنند.
وی درباره آغاز اكران فیلم های نوروزی توضیح داد: آغاز اكران های نوروزی بستگی به آخر زمان نمایش سرگروه های سینمایی دارد و فیلم های نوروزی پس از آخر نوبت اكران فیلم ها در گروه های سینمایی، نمایش داده می شوند، البته اغلب فیلم هایی كه برای نوروز انتخاب می شوند، تا پیش از آخر سال روی پرده می روند. اغلب فیلم های در حال اكران هم برای اكران نوروزی با سینماها به توافق رسیده اند.
سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به سرگروه های سینمایی بیان كرد: منتظر هستیم تا آیین نامه اكران اعلام گردد تا ببینیم وضعیت سرگروه های سینمایی چه خواهد شد، در سال ۹۷، هفت سرگروه سینمایی شامل آزادی، استقلال، كورش، ایران، ماندانا، زندگی و باغ كتاب داشتیم و تغییر سرگروه ها برای سال آینده بستگی به آیین نامه اكران ۹۸ دارد.
وی تصریح كرد: انجمن سینماداران پیشنهاد افزایش یك سرگروه سینمایی را عرضه كرده، این پیشنهاد هم به این علت است كه سال قبل اكران آزاد وجود نداشت و انجمن سینماداران برای اكران های آزاد درخواست افزایش یك گروه سینمایی را كرده است. باید دید این پیشنهاد مورد قبول قرار می گیرد یا خیر.
فرجی در انتها اظهار داشت: امیدواریم تا دوشنبه این هفته آیین نامه اكران ۹۸ و تركیب فیلم های نوروزی اعلام شوند.

1397/12/11
17:57:24
5.0 / 5
4785
تگهای خبر: آینده , اكران , سینما , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
ArtKit کیت هنری
artkit.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كیت هنری محفوظ است

كیت هنری

کیتهای هنری