ArtKit کیت هنری
كارگردان چهاراه استانبول مطرح كرد:

استادیوم آزادی را برای پخش فیلم به ما بدهید!

استادیوم آزادی را برای پخش فیلم به ما بدهید! كیت هنری: تهیه كننده و كارگردان فیلم «چهارراه استانبول» ضمن مخالفت با پخش مسابقات جام جهانی فوتبال در سینماها، اظهار داشت: اگر مقرر است این اتفاق بیفتد، پس به ما هم اجازه دهند در استادیوم آزادی فیلم نمایش دهیم.



مصطفی كیایی كه مدتی قبل هم بابت وضعیت اكران فیلم خود اعتراض داشت، در گفت وگویی با ایسنا در پاسخ به اینكه آیا با عنایت به نظر شورای صنفی نمایش در خصوص اینكه برای پخش مسابقات فوتبال در سینماها باید رضایت صاحبان فیلم ها هم گرفته شود، با چنین جریانی موافقت می كند؟ بیان كرد: من اصلا با این مورد موافق نیستم و به نظرم كار درستی هم نیست چون فوتبال و سینما هر كدام جای خویش را دارند و قرار نیست در سالن سینما فوتبال پخش شود كه اگر این طور باشد استادیوم آزادی را هم به ما بدهند تا در آن فیلم اكران نماییم.

او درباره وضعیت اكران فیلم خود هم اظهار داشت: هنوز تعداد سالن ها و سانس های فیلم «چهارراه استانبول» به طرز عجیبی كم است و نمی دانم برای این فیلم با حدود 47 سالن در مقابل بیش از 170 سالن فیلم های دیگر باید چه كرد!

وی درباره اینكه بخشی از زمان اكران فیلم اش با ماه رمضان و هم مسابقات جام جهانی همراه خواهد بود و 10 هفته نمایش فیلم های اكران اول نوروز هم هنوز به آخر نرسیده است، ادامه داد: واقعا برای فیلم های اكران دوم نوروز باید فكری اساسی كرد چون به نظرم اتفاق بدی رخ داد و همه فیلم ها در هم گره خورده اند و فیلم های گروه اول هم حاضر نیستند سالن ها را ترك كنند، هرچند ما به هر شكلی باشد سینماهای تهران را سروسامان می دهیم اما اتفاق بدتر در شهرستان ها رخ می دهد چون كه اكران در آنجا به شوخی تبدیل گشته است.

كیایی اظهار داشت: در استان بزرگی مثل فارس فیلم «چهارراه استانبول» فقط پنج سانس و در اصفهان فقط شش سانس نمایش دارد و در بقیه سالن ها و سانس ها هم فیلم های اكران اول نوروز نمایش داده می شوند. پیگیری هایی هم كه در كمیته تخلفات شورای صنفی نمایش انجام دادیم چندان به نتیجه نرسید چون شهرستان ها از شورای صنفی نمایش پیروی نمی كنند و بیشتر سالن های شهرستان ها در اختیار حوزه هنری است و امیدواریم لااقل آنها به وضعیت اكران این فیلم ها كمكی كنند.






1397/02/28
13:12:42
5.0 / 5
4458
تگهای خبر: سینما , فیلم , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
ArtKit کیت هنری
artkit.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كیت هنری محفوظ است

كیت هنری

کیتهای هنری