ArtKit کیت هنری

انتشار شماره ششم مجله مروارید

انتشار شماره ششم مجله مروارید كیت هنری: شماره ششم مجله «مروارید» به سردبیری پژمان موسوی منتشر گردید.


به گزارش كیت هنری به نقل از ایسنا، در شماره ششم مجله «مروارید» كه اخیرا روی پیشخوان قرار گرفته است، مبحث «كار» بعنوان مبحث اصلی در نظر گرفته شده و درباره آن از نظرگاه های مختلف كنكاش شده است.
در بخش جامعه داستان مسافر كش های بدون خانه از زبان «یار علی» روایت شده است. مبحث «كار خانگی» بعنوان شغلی تمام وقت اما بدون دستمزد، شغل های سرِ قبر، كار كودك، شغل های لوكس اما پنهان، پدرانِ زندانی و روایتِ ساقی های مواد در خیابان مولوی از دیگر مطالب مهم این بخش از مجله «مروارید» است.
در بخش اندیشه، مبحث اصلی كه عنوان «صحرای سرخ» نام گرفته است، به رنج بشر در هیاهوی مادی گرایی پرداخته است.
تقابل كار و سرمایه، رضا نیازمند چهره ماندگار اخلاق و اقتصاد، دموكراسی و كار حزبی، درنگی بر تنبلی فرهنگی، روایت اردوگاه های كار، تاملی در آرای مهندس مهدی تاجر و آلبر كامو در حوزه كار و رابطه بین كار كردن و عزت نفس مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
در بخش هنر، جریانِ تولید و بازار هنر در ایران با عنوانِ اصلی «كسب و كاری به نام هنر» بررسی شده است.
سرگرمی فروشان، دست فروشان هنر، غم نان یا جوهر كار، گفتگو با باربد گلشیری درباره فضای فعالیت اقتصادی هنر و كار در كارخانه های شیطانی، از دیگر سرفصل های مهم بخش هنر این شماره «مروارید» است.
مجله مروارید به مدیر مسئولی گیتا علی آبادی و سردبیری پژمان موسوی در كیوسك های مطبوعاتی و كتابفروشیهای معتبر تهران و سراسر كشور عرضه می گردد.



1396/10/08
21:33:17
5.0 / 5
4790
تگهای خبر: هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
ArtKit کیت هنری
artkit.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كیت هنری محفوظ است

كیت هنری

کیتهای هنری