ArtKit کیت هنری
در شبكه پنج مطرح شد؛

راه اندازی پویش انتخاباتی مردم میدان در فضای مجازی صداوسیما

راه اندازی پویش انتخاباتی مردم میدان در فضای مجازی صداوسیما به گزارش کیت هنری سعید مقیسه به معرفی پویش انتخاباتی مردم میدان و بیان اقدامات معاونت فضای مجازی رسانه ملی در زمینه انتخابات پرداخت.



به گزارش کیت هنری به نقل از مهر، سعید مقیسه قائم مقام معاونت فضای مجازی صداوسیما در برنامه «سلام تهران» که امروز ۲۵ خرداد از شبکه پنج سیما پخش گردید، به معرفی پویش «مرد میدان» پرداخت و تصریح کرد: یک پویش ملی مردمی تحت عنوان «مردم میدان» از ۲۲ خرداد شروع شده اس و تا ۲۸ خرداد ادامه دارد و نامگذاری این پویش از بیانات مقام معظم رهبری وام گرفته شده است.
وی با اشاره به نحوه شرکت در این پویش، اظهار داشت: از مردم تقاضا داریم با شرکت در این پویش، تولیدات خودشان با موضع انتخابات و دعوت مردم برای حضور پای صندوق های رأی را در قالب های مختلف کلیپ، شعر، عکس، صدا و… به آدرس www.mardomemeydan.ir بفرستند. همین طور می توانند با انتشار مطالب خود در شبکه های اجتماعی و ذکر هشتگ «مردم میدان» در این پویش شرکت نمایند، این هشتگ توسط ما بررسی ما خواهد شد و در سایت توسط ما بارگذاری می شود. این تولیدات حتما نباید حرفه ای باشد و همه مردم می توانند شرکت نمایند.
مقیسه در ادامه، بیان کرد: یک نظام امتیازدهی و پاداش داریم و در ادامه این پویش رویدادهایی را خواهیم داشت که ارتباطات رسانه ملی را با مردم عمیق تر می کند. مستقیماً از مردم می خواهیم در موضوعات مختلف تولیداتشان را برای ما بفرستند، جوایزی هم به آنها تعلق می گیرد که لزوماً نقدی نیست.
شبکه های نامزدهای ریاست جمهوری تا ۲۷ خرداد فعال است
وی با اعلان اینکه در روزهای انتخابات به هر نامزد انتخابات ریاست جمهوری یک شبکه اختصاص داده شد، عنوان کرد: یکی از تکالیفی که امسال برای نخستین بار ستاد ملی انتخابات کل کشور برای رسانه ملی تعیین کرد؛ ایجاد یک شبکه اختصاصی برای هر کدام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بود. الحمدلله به خوبی انجام شد و به هر نامزد یک استودیو با تجهیزات حرفه ای اختصاص یافت. علاوه بر این موارد، اختیار برنامه ریزی استودیو به خود نامزدها واگذار شد. خودشان مدیر و نام شبکه را انتخاب کردند. خود نامزدها یا نمایندگانشان در استودیو با مردم بصورت زنده صحبت کردند. بعضی ارتباط های زنده نامزدها خارج از استودیو بود که ارتباط برقرار و از شبکه ها پخش گردید. هم محتواهای تولیدی خارج از استودیو دارند و هم بعضی محتواها در استودیو تولید شدند و این شبکه ها تا ۲۷ خرداد فعال است.
قائم مقام معاونت فضای مجازی صداوسیما این چنین افزود: این برنامه ها از بسترهای پرمخاطب کشور یعنی تلوبیون، تیوا و لنز پخش شدند. تلوبیون پرقدرت ترین شبکه ویدیویی حرفه ای ایران است. بعلاوه شرکتها VODطرف قرارداد ساترا و ایران صدا این محتواها را پخش کردند. حدود ۱۳۲۳ دقیقه برنامه فقط تا ۲۲ خرداد بدون تکرار پخش گردید. با تکرار این مقدار هفت برابر می شود. علاوه بر این یک شبکه به نام «آرا» در بستر تلوبیون، تیوا و لنز و… به وجود آمد که گلچینی از تمام محتواهای انتخاباتی و محتوای عمومی انتخابات بود. در این شبکه یک برنامه چالشی با اجرای آقای دلاوری داریم که با نامزدها و نمایندگانشان گفتگو می کنند. نام این برنامه «تبادل» است، برنامه دیگری تحت عنوان «انتخاب هات» با رویکرد طنز در این شبکه پخش می شود که موارد سواد رسانه ای مربوط به انتخابات را مطرح می کند.
مقیسه در آخر هدف این اقدامات را مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دانست و اظهار داشت: مجموعه ای از کارهای رصد و پایش فضای مجازی در معاونت فضای مجازی صداوسیما در حال انجام می باشد. اقدامات برنامه سازی های ما مبتنی بر یک پشتوانه پژوهشی، تحلیلی و پایشی ست. همه این اقدامات برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در حال انجام می باشد، ان شاءالله همه بتوانیم در آینده کشور خودمان سهیم باشیم و انتخاب درستی داشته باشیم.

1400/03/26
09:58:39
5.0 / 5
2346
تگهای خبر: آینده , رسانه , سایت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
artkit.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كیت هنری محفوظ است

كیت هنری

کیتهای هنری