ArtKit کیت هنری

اریك بانا سازنده فیلمی از رقابت های موتورسیكلت رانی می شود

اریك بانا سازنده فیلمی از رقابت های موتورسیكلت رانی می شود كیت هنری: اریك بانا فیلمی بر اساس زندگی یكی از مهمترین قهرمانان رقابت های موتورسیكلت رانی می سازد.



به گزارش كیت هنری به نقل از هالیوود ریپورتر، بازیگر استرالیایی با همكاری رابرت كانلی زندگی قهرمان مسابقات موتورسیكلت رانی دهه ۱۹۷۰ را روی پرده بزرگ می آورد.
اریك بانا نویسنده و كارگردان یك فیلم سینمایی بر اساس زندگی مایك هیلوود خواهد بود. وی بعنوان یكی از بزرگ ترین رانندگان رقابت های موتورسیكلت رانی شناخته می شود.
بانا هم فیلمنامه را می نویسد و هم در كنار رابرت كانلی كارگردان فیلم خواهد بود. در عین حال وی بعنوان بازیگر در نقش هیلوود ظاهر خواهد شد.
وی با شركت فیلمسازی خودش و شركت فیلمسازی متعلق به كانلی امتیاز ساخت فیلمی بر اساس زندگی هیلوود را از خانواده اش خرید و می خواهد فیلمنامه اش را با تمركز بر بازگشت هیلوود به رقابت های موتورسیكلت رانی در سال ۱۹۷۸ بعد از ۱۱ سال وقفه بسازد.
این چهره فقید از نظر خیلی ها بزرگ ترین راننده رقابت های موتورسیكلت رانی بود و ۱۲ بار برنده مهمترین رقابت های این رشته شده بود. او سال ۱۹۶۷ در اوج این كار خویش را بازنشسته كرد بعد یك بازگشت موفقیت آمیز در سال ۱۹۷۸ داشت و سال ۱۹۸۱ در حالیكه ۴۰ سال داشت بر اثر تصادف با كامیون دارفانی را وداع گفت.
بانا و كانلی بعد از تولید «خشك» بار دیگر با هم همراه شده اند. آن فیلم هم بر اساس رمانی به همین نام نوشته جین هارپر با بازی بانا ساخته شده بود.
این بازیگر استرالیایی اولین بار سال ۲۰۰۹ نخستین تجربه كارگردانی اش را با مستندی بعنوان «عشق به دیو» ثبت نمود كه در خلال آن عشقش به ورزش های موتوری را كشف كرد.
بانا بازیگر فیلم هایی چون «سقوط شاهین سیاه» برای ریدلی اسكات، «هالك» ساخته آنگ لی، «تروا» ساخته ولفگانك پترسن و «مونیخ» ساخته اسپیلبرگ بوده است.

1398/12/07
17:18:45
5.0 / 5
3581
تگهای خبر: بازیگر , برند , زندگی , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
ArtKit کیت هنری
artkit.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كیت هنری محفوظ است

كیت هنری

کیتهای هنری