ArtKit کیت هنری
مدیركل بازاریابی و تبلیغات گردشگری خبر داد

معرفی جاذبه های گردشگری ایران به ۱۰ زبان

معرفی جاذبه های گردشگری ایران به ۱۰ زبان به گزارش كیت هنری مدیركل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری از توزیع اقلام تبلیغاتی محصول محور و معرفی جاذبه های گردشگری ایران به صورت مكتوب و دیجیتال در بازارهای هدف گردشگری تا آخر تیرماه اطلاع داد.


به گزارش کیت هنری به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری، محمدابراهیم لاریجانی معتقد است: طراحی و تولید طیف وسیعی از اقلام تبلیغاتی در تنوع کارکرد و نوع زبان، اقدامی بی سابقه بوده است.
او با اشاره به اینکه این اقلام در دو قالب بروشورهای «محصول محور» و «معرفی جاذبه های گردشگری کشور» عرضه خواهد شد، اضافه کرد: محصولات گردشگری که در اقلام تبلیغاتی به آن پرداخته شده است، شامل «گردشگری سلامت»، «گردشگری مذهبی و ادیان»، «اقامتگاه های بوم گردی» و «فرهنگ و آداب اقوام» است که به صورت خاص برای هر یک، بروشوری به ۱۰ زبان طراحی شده است.
مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری در تشریح اقلام تبلیغاتی گروه دوم با عنوان معرفی جاذبه های گردشگری کشور، اظهار نمود: کاتالوگ «۱۰ دلیل سفر به ایران» به ۱۰ زبان، کتابچه «ویزیت ایران» به چهار زبان، کتاب « ۱۰۰ میراث ایران» به زبان انگلیسی و کتاب «ایران تراول گاید» به زبان انگلیسی، نمونه ای از این اقلام است.
لاریجانی افزود: برخی اقلام با محوریت فضای مجازی و دیجیتال در حال تهیه است که از اهم آنها می توان به مالتی مدیای ۲۴ اثر ثبت جهانی ایران به ۱۰ زبان، لوح فشرده کلیپ ها و ویدئوهای معرفی ایران شامل ۳۰ کلیپ به ۱۰ زبان و لوح فشرده با عنوان ۳۶۵ عکس از یکصد جاذبه ایران، اشاره نمود.
او با اشاره به اینکه ساختار ساخت ویدئوها محصول محور است، اظهار داشت: در تهیه تمام اقلام تبلیغاتی کوشیده ایم علاوه بر معرفی ایران به صورت عمومی، نگاه تخصصی و عمیق تری به جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری کشور داشته باشیم و از مهم ترین دسته این تولیدات می توان به ساخت ۱۴ ویدئو مناسب فضای دیجیتال شامل دو ویدئو سه دقیقه ای از معرفی ایران به ۱۰ زبان، سه ویدئو یک دقیقه ای از معرفی ایران بدون کلام، دو ویدئو گردشگری سلامت ایران به چهار زبان، دو ویدئو معرفی اقوام ایرانی و غذاهای ایرانی به ۱۰ زبان، یک ویدیو معرفی ایران ویژه کشورهای عربی ( زیارت، سلامت و سیاحت) به زبان عربی، یک ویدئو اقامتگاه های سنتی و بوم گردی ایران به ۱۰ زبان و یک ویدئو گردشگری مذهبی و ادیان در ایران به ۱۰ زبان اشاره نمود.
مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری اضافه کرد: یکی دیگر از رویکردهای اصلی تولید اقلام تبلیغاتی توجه به بازارهای هدف و در نظر گرفتن ۱۰ زبان با هدف پوشش بیشتر از ۱۰۰ کشور بوده است.
لاریجانی اظهار داشت: تولید چند ویدئو با هدف اعتمادسازی پساکرونا با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در زنجیره گردشگری و سفر به ایران به ۱۰ زبان از لحظه ورود توریست از فرودگاه و تردد تا هتل، رستوران، موزه و سایر بخش ها در دست اقدام قرار گرفته است که هم اکنون خلاء آن در فضای مجازی احساس می شود.
مدیرکل بازاریابی وتبلیغات گردشگری همینطور به ابعاد دیگری از اقدامات صورت گرفته در جهت ورود به بازارهای هدف گردشگری و تبلیغ جاذبه های گردشگری کشور اشاره نمود و اضافه کرد: راه اندازی صفحه رسمی گردشگری ایران در فیس بوک، وی چت، اینستاگرام، یوتیوب، شنوتو (پادکست) و بارگذاری محتواهای تولیدشده به زبان های مختلف از اهم اقدامات صورت گرفته در این راستا به شمار می آید.
لاریجانی خاطرنشان کرد: زبان های استفاده شده در اقلام تبلیغاتی منطبق بر کشورهای اولویت دار بازار هدف شامل زبان های انگلیسی، عربی، روسی، ترکی آذربایجانی، ترکی استانبولی، آلمانی، چینی، فرانسوی و ژاپنی است.



1399/03/31
16:50:50
5.0 / 5
1149
تگهای خبر: تخصص , جاذبه , سفر , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
ArtKit کیت هنری
artkit.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كیت هنری محفوظ است

كیت هنری

کیتهای هنری